میگم معاینه لگنی درد داره؟؟؟

۷ پاسخ

داره جونت در میاد من تو 35 هفته معاینه لگی کردن جونم در آمد

شل کنی درد نداره

یبار یادمه یکی میگفت دستشونو میکنن تو واژن یکی بگه ینی بیشتر از دو انگشت؟

اره میگن درد داره

من سر بچه اولیم یه بار انجام داد برام خیلی درد نداشت داشت ولی نه اونقد که اذیت بشه آدم

خودتو شل بگیری نه

نه

سوال های مرتبط

مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان امیر علی 🫀 مامان امیر علی 🫀 ۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نلین🐣 مامان نلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری