معاینه لگنی درد داره

۴ پاسخ

اگه شل بگیری و ریلکس باشی ن‌زیاد درد نداره

یکم اره

دیگه دردش از زایمان بدتر نیس که معاینه عادیه نگران نباش

سعال منم هستتتت

سوال های مرتبط

مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان امیر علی 🫀 مامان امیر علی 🫀 ۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نلین🐣 مامان نلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری