خانما معاینه لگنی خیلی درد داره؟؟

۴ پاسخ

نه اصلا درد نداره
همون معاینه داخلیه

از زایمان بخاطر همین معاینه هاش میترسم🥲

نه اصلا متوجه نمیشی

والا معاینه همش درده

سوال های مرتبط

مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی