حالا مونده برا معاینه هر موقع درد زایمان داشتی باید معاینه بشی
نه درد نداره خودتوشل کنی نفس عمیق بکشی درد نداره.. ولی هرچی خودتو سفت نگه داری درد داره
معاینه لگنی برا چیه باز
نه بابا سه چهار ثانیه دوتا انگشتو میکنن داخل بعدم تمومه، فقط باید شل بگیری خودتو
اره درد داره ولی انچنانی نه
باید خودتو شل بگیری معاینه تحریکی دردش بیشتره
کاش بگن چجوریه من نمیدونم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.