۱۱ پاسخ

مثل رابطس اگه با رابطه درد داری اینم همونه اگه نداری که ترس به دلت راه نده
فقط سعی کن شل کنی و از تکنیک تنفسی استفادع کنی.
و اینکه اگه لوبریکانت نزده بودن، خودش بگو ژل لوبریکانت بزنن برات. اگه گفتن نداریم تو خودت از قبل ببر برای خودت.

برا من درد نداش

من دیروز معاینه لگنی شدم ببین من چون دیدم اینجامیگفتن خیلی دردداره واقعا وقتی رفتم اون تخت دیدم دراز کشیدم خیلی استرس داشتم حتی نفس عمیق هم کشیدم اولش ک واردکرددردنداشت ولی زمانی ک دستشو میچرخوند ناخداکاه خودتو ک سفت میکنی دردداره کمی اما کلا دوثانیه نمیشه فقط حس بد بعدش برات میمونه😒☺️

کلا برای معاینه دوتا انگشت وارد واژن میشه
به نظرم بهتره پیش یک مامای با تجربه معاینه بشید
اصولا از ۳۷ هفته معاینه لگنی میکنن

من معاینه لگنی شدم
اگه دکتر صرفا بخواد نگاه کنه نه واقعا درد نداره
اگرم درد داشت براتون بدونید خودتون عضلاتتون رو سفت کردید با تنفس رد کنید
اما من یه معاینه شدم و چون دهانه رحمم خلفی یود ماما کشید دهانه رحمم رو آورد جلو خیلی دردناک بود 🤕
بازم میشد با تنفس دردش رو تحمل کرد

من تو عمرم دوباره معاینه شدم یکبارش بسیار درد داشت یکبارش درد نداشت

سلام .موقع معاینه خودتونو شل کنین .درد نداره

راستش بخوای من سر زایمان اولم تو زایشگاه ک معاینه میکردن خیلی درد داشت ولی این دفعه دردی نداشت البته دفعه اول ژل استفاده نمیکردن این دفعه هربار معاینه ژل استفاده میکردن

نه با دوتا انگشته مثل معاینه داخلی برای عفونت میری

دردش همون مووقعس. .دیگ بعضیا بعدش دردشون میگیره و بعضیا ن

سلام منم می‌خوام بدونم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان امیر علی 🫀 مامان امیر علی 🫀 ۱ ماهگی
مامان نلین🐣 مامان نلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۰ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی