سلام خانما چطورین معاینه لگنی چطوره درد هم داره؟

۷ پاسخ

من بعد بازکردن سرکلاژم معاینه هم شدم، درد نداشت ک، کلا اگ شل کنی درد نداره

من دیشب معاینه شدم یکم درد داره نفس عمیق بکش و شل بگیری زودم تموم میشه.

ن اصلادردنداره

نه دردش قابل تحمله

نه عزیزم درد نداره خیلی بزرگش کردن
نفس عمیق بگیری عضلاتتو سفت نکنی درد نداره

نه درد نداره مث رابطه

منم تاحالا معاینه نشدم و عینِ چی میترسم😑

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر علی 🫀 مامان امیر علی 🫀 ۱ ماهگی
مامان نلین🐣 مامان نلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۳ ماهگی
مامان آقا معراج مامان آقا معراج ۵ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی