خانما معاینه لگنی چطوره

۷ پاسخ

من ۲۲سالو۵ماهمه

سلام هنوز زایمان نکردی مامان خانم 😊

من دکترم با دست انجام داد مث معاینه عادی بود اصلا درد نداشت الکی استرس نده به خودت

معولا به صورتی دستی انجام میشه دکتر دستکش استریل شده رو کمی ژل روان کننده بهش میزه بعد دو انگشتشو داخل واژنت می‌کنه اگه خودتو شل کنی قشنگ نفس عمیق بکشی اصلا دردی احساس نمکنی خیلی راحته فقط خودتو سفت نکن قشنگ خودتو شل بگیر🙂

😐مم میترسم

ی ابزاری رو میکنن تو واژن دور میدن 😐

خیلی درد داره

سوال های مرتبط

مامان آقا معراج مامان آقا معراج ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۹ ماهگی
مامان توتو مامان توتو ۲ ماهگی
مامان 🪬nini مامان 🪬nini روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان امیر علی 🫀 مامان امیر علی 🫀 ۱ ماهگی