معاینه تحریکی درد داره ولی سعی کن نفسای عمیق بکشی قابل تحمل مبشه
همون معایتچنه لگنیه فقط تحریکمیکنن
با همون دوانگشت دهانه رحموتحریک میکنن
بستگی به اون شخصی که معاینه میکنه داره
من دکترم تحریکی انجام داد اصلا درد خاصی نداشت
تو بیمارستان یکی دونفر معاینه معمولی کردن درد داشت
نمیدونم، ولی نمیدونم چرا وقتی معاینه لگنی شدم همش نگران بچم بودم ک خفه بشع😐😂💔🤦🏼♀️انگار از اونجا نفس میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.