نفس عمیق بکشی و خودت ریلکس کنی و شل کنی زیاد درد نداره قابل تحمل هست
نه بابا یک دقیقه م نمیشه تا به خودت بیای تموم میشه برا من که اینجوری بود
منم فردا میخوام برم معاینه بشم
نه خودتو شل بگیری بهش فکر نکن زودی تمومه
درد نداره
خیلیا گفتن وای وحشتناکه ولی اصلا اینطور نبود
من. انجام دادم امروز دردش خوب بود ولی خودت شل بگیر زود تموم میشه معاینه طول نمیکشه
نه خیالت راحت یکم درد داره اونم قابل تحمله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.