دوستان معاینه لگنی درد داره ؟

۶ پاسخ

نفس عمیق بکشی و خودت ریلکس کنی و شل کنی زیاد درد نداره قابل تحمل هست

نه بابا یک دقیقه م نمیشه تا به خودت بیای تموم میشه برا من که اینجوری بود

منم فردا میخوام برم معاینه بشم

نه خودتو شل بگیری بهش فکر نکن زودی تمومه
درد نداره
خیلیا گفتن وای وحشتناکه ولی اصلا اینطور نبود

من. انجام دادم امروز دردش خوب بود ولی خودت شل بگیر زود تموم میشه معاینه طول نمیکشه

نه خیالت راحت یکم درد داره اونم قابل تحمله

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان امیر علی 🫀 مامان امیر علی 🫀 ۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نلین🐣 مامان نلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکان🥹 مامان نیکان🥹 روزهای ابتدایی تولد