مامانا معاینه لگنی درد داره؟ چجوریه؟؟

۴ پاسخ

دیگه برای کسی ک میخاد طبیعی بیاره اون درد ناچیزه بنظرم 😣

نه عزیزم نگران نباش ، چند ثانیه بیشتر نیست
و اینکه عضلتتو شل کن موقع معاینه
نفس عمیق بکش
دردش خیلی ناچیز
بعدش ممکن دردت بگیره ،اونم دل درد ، به خاطر اینکه تحریک شده و درد کاذب ایجاد بشه

نمی‌دونم هنوز نرفتم🥲

هنوز ک واسه شما زوده

سوال های مرتبط

مامان نلین🐣 مامان نلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۹ ماهگی
مامان توتو مامان توتو ۲ ماهگی