برا من که اصلا درد نداشت با دو انگشت انجام داد کلا ۱۰ ثانیه شاید طول کشید
برای من خیلی درد و سوزش داشت
دردش قابل تحمله عزیزم
خودتو شل بگیر اونقدر درد نمگیرع
شل بگیر دردش کمتره
خودتو شل بگیری درد نداره من حتی تو اتاق زایمان هم سر بچه داشت میومد معاینه میکردن انچنان که میگن درد داره، نداشت
فقط خودتو شل بگیر
کلا معاینه درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.