خانما میخوام برم پیش دکترم برا معاینه لگنی چجوریه درد داره

۷ پاسخ

برا من که اصلا درد نداشت با دو انگشت انجام داد کلا ۱۰ ثانیه شاید طول کشید

برای من خیلی درد و سوزش داشت

دردش قابل تحمله عزیزم

خودتو شل بگیر اونقدر درد نمگیرع

شل بگیر دردش کمتره

خودتو شل بگیری درد نداره من حتی تو اتاق زایمان هم سر بچه داشت میومد معاینه میکردن انچنان که میگن درد داره، نداشت
فقط خودتو شل بگیر

کلا معاینه درد داره

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۱۰ ماهگی
مامان توتو مامان توتو ۲ ماهگی