معاینه لگنی دقیقا چجوره؟ درد داره؟

۸ پاسخ

من امروز داشتم انگشت کرد تو یکمم فشار داد و چرخوند
دردش کم و قابل تحمل بود البته اگر شل کنی

🙄🥺 واقعا بهشت زیر پای مادرانه

اصلا درد نداره

اره دستشو میکنه داخل میچرخونه

یکم.

شل بگیر متوجه نمبشی

داره ولی قابل تحمله
شل بگیری کمتره

من‌مامای خودم آروم معاینه کرد خودمم شل کردم درد نداش ولی تو بیمارستان عین حیوون دست کرد

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان ۱ ماهگی
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان امیر علی 🫀 مامان امیر علی 🫀 ۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نلین🐣 مامان نلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری