مامانا معاینه درد داره؟!

۶ پاسخ

چند هفتگی مگه معاینه میکنن ؟

ببخشید اونایی که میخوام طبیعی زایمان کنن معاینه میشن، یا همه؟؟

اگ همراهی کنی نه
نفس عمیق بکش ی کم درد میا اگ شل بگیری
ولی همراهی نکنی هی بخوای سفت کنی دردت میاد

بستگی ب استانه تحمل خودت داره. برا من داشت

معاینه عادی نه اصلا
معاینه ی تحریکی اره

یکم ولی خیلی نه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ ماهگی
مامان دلا مامان دلا ۱۳ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🥰🫀 مامان پناه🥰🫀 ۷ ماهگی
مامان نلین🐣 مامان نلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان youhna مامان youhna هفته سی‌وهشتم بارداری