بستگی داره بنظرم اگر رابطه داشته باشی نه
دیگه انگشت دکتر از آلت اقایون که کلفت تر نیست
نه اصلا برای من یک دره هم درد نداشت
فقط باسنتو بچسبون ب زمین خودتم شل بگیر نفس عمیق بکش تمومه
یه کوچولو
بنظرم بیشتر وجه چندشی و اون حس عدم پرایویسی عه که اذیت کننده اس، وگرنه درد رو میشه تحمل کرد
شل بگیری نه
من دیروز معاینه شدم نه درد نداره ولی یجوریه چندش آوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.