صادق باشم باهات؟اره خیلی درد داره به حدیه که به خونریزی و لکه بینی میفتی عزیزم.معاینه تحریکی رو میگما.لگنی درد نداره زیاد
من ۳۶ هفته گفت بیا معاینه لگن ببینم لگنت برا طبیعی خوبه یا نه
معاینه تحریکی هم گفت هر وقت از تاریخت داشتی رد میشدی انجام میدم
من زیاد نفهمیدم معاینه برا لگنه ک ببینن میتونی طبیعی بیاری یا ن
ببینن دهانه رحمت باز شده یا ن دردی نداره خیلی کم
بله معاینه میکنن ک ببینم لگنت خوبه برای طبیعی یانه و اینکه دهانه رحمت چقدر بازه
فکر کنم معاینه میکنن ببینن چند سانت باز شده
بعضیا میگن درد داره بعضیا میگن نداره
برای اینکه دهانه رحم باز شده یا نه و فکر کنم ببینن شرایط زایمان طبیعی هست یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.