خانما معاینه لگن چیه کِی معاینه میکنن دکتر. باید بگه یا خودت بری جایی؟؟؟

۹ پاسخ

دکترت ماه آخر انجام میده برات

من تازه معاینه لگن انجام دادم ک ببین لگنم اوکی دراصل بعداز هفته۳۷ ولی دکتر من نمیدونم چرا دیروز انجام داد گفت مناسب و اینکه اولش دست کرد دردداشت بعد دیگه عادی شد قابل تحمل عزیزم نترس

من دکترم گف ۳۷ بیا معاینه کنم

هفته های آخر معاینه لگن میکنن تو هفته شما اصلا نباید اجازه بدی معاینت کنن

دست میکنن تو واژن هفته ۳۷/۳۸ باید بری ک ببینی لگن خوبه برای زایمان طبیعی یان یا نگاه کنن دهانه رحم باز شده یانن

دکتر باید بگه ماه آخر

هفته های اخر برای اینکه بفهمن دههانه رحم چند سانت باز شده ، با دست از داخلل واژن معاینه. میکنن . خیلی هم درد داره 😬

معاینه لگن رو که ۳۶ هفته انجام میدن ببین برای زایمان طبیعی مناسبه یا نه

دكترمن گفت ٣٥ هفته معاينه ميكنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری