به نظرتون برای 19 سیکل بازم امیدی هست

تصویر
۳ پاسخ

دارو چی استفاده کردی؟

اره یه فولیکول خوب داری امپول آزادسازی بزن و اقدام

خوبه عزیزم
احتمالا تخمک گذاریت دیر تره که بستگی به سیکلت داره
زخامتت باید سه لایه بشه یه کوچولو بره بالا عالیه

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان قندعسل🍓 مامان قندعسل🍓 قصد بارداری
✨️❤️maman hamta ✨️❤️maman hamta قصد بارداری