۳ پاسخ

هر وقت خودش نخواست

تو تابستون ازش بگیر
الان زوده گناه داره
کم کم شیرشو کم کن وعده ها رو کم کن ۳،۴ماه دیگه بگیر

منم شیر خشکی صبح و شب بهش میدم بعصی وقتا بجای خشک شیر ماجان پاستوریزه بهش میدم قصدم دارم تا ۲ سالگی بهش بدم

سوال های مرتبط