اره من یه ماه پیش ۲۹ هفته دادم
بله من ۳۰هفته دادم
من 29 هفته داده بودم
معمولا تا ٣٠ هفته انجام ميدن منم ٢٧ هفته ام اما هنوز دكترم ننوشته حتي !! شنيدم براي كسايي ك قندشون پايينه ممكنه ننويسن من به شخصه قندم ٧٤ بود ناشتا ، گفت خيلي پايينه فعلا نيازي نداري.
دیره فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.