دعا کنین باردار باشم😭😭😭😭

تصویر
۶ پاسخ

انشالله ک هر دو مون این ماه باردار باشیم عزیز🤲

منم دوروز خخخخخخخخ من امیدی ندارم ایشالله تو باشی

منکه ۷ روز تاخیر داشتم گفتم بزابشه ۱۰ روز بی بی چک بزنم یهو روز ۸ پریود شدم، خورد توذوقم ☹️☹️

ان شاء الله بارداری

وای بر منم‌ زده ۷ روز اما علائم‌پریود دارم‌امید داشتم این ماه بشع😔

ایشاللع

سوال های مرتبط

مامان اسراء🫀🌸 مامان اسراء🫀🌸 ۳ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محدث مامان محدث هفته بیست‌ویکم بارداری