انشالله ک هر دو مون این ماه باردار باشیم عزیز🤲
منم دوروز خخخخخخخخ من امیدی ندارم ایشالله تو باشی
منکه ۷ روز تاخیر داشتم گفتم بزابشه ۱۰ روز بی بی چک بزنم یهو روز ۸ پریود شدم، خورد توذوقم ☹️☹️
ان شاء الله بارداری
وای بر منم زده ۷ روز اما علائمپریود دارمامید داشتم این ماه بشع😔
ایشاللع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.