۶ پاسخ

نمیدونم تاحالا نشنیدم🤧😂البته ما بلوچا اکثر اسم عربی و مذهبی میذاریم

گیو اسم اصیل ایرانی به زبان ما یعنی مدفوع 🙈

معنی بد که نه. ولی تو کردی دیان به دندون می گن. یا دیار به معنای معلوم هست که خیلی به کار می بریم.

دیان
معنی “وایسا” میده تو ترکی

ساغر تو ترکی

یارا تو ترکی معنی زخم میده

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان ستایش مامان ستایش ۱۰ ماهگی
مامان نسیم ونیهاد🌸🩵 مامان نسیم ونیهاد🌸🩵 ۷ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی