فرزند پروری
پوشک فرزند پروری
مادر کودک
فرزند

تصویر
۷ پاسخ

سعی کن بدون توقع از دیگران زندگی کنی اینجوری آرامشت بیشتره.

چرا فکر میکنی اگه کسی حال کسی رو‌ نپرسه قلبش سیاهه؟

شاید یکی مثل شما الویت بندی و مدیریت زمان داشته باشه و یکی دیگه نه، نمیشه همه رو به یه چشم نگاه کرد عزیزم

عزیزم بعضیا سیاه قلب نیستن حواس پرتن چجوری بگم شاید اینقدددرگیری دارن ک یسری چیزا اولویت‌شان نیس

منم دقیقا وقتی میبینم‌من اگه خبر نگیرم‌یا زنگ‌نزنم هیچکی یادش نیست که منم وجود دارم‌ دیگه توقعمو آوردم زیر صفر

منم مثل تو بودم حتی اول عید به همکار به همسایه به فامیل پیام تبریک می گفتم دیگه از امسال توبه کردم به یک نفرم تبریک نگفتم و در کمال تعجب دیدم هیچکس هم یه حال از ما نپرسید دیگه تصمیم گرفتم مثل خودشون باشم خوب باشن خوبم بد باشم بدم

چقدر منی🥺
من تو ج ن گ قبلی هرررررر کسی رو میشناختم و نمی‌شناختم زنگ میزدم با اینکه خودم تو اوج تیروترقه بودم
و اینبار که بدتر از دفه قبلی بود توبه کردم به کسی زنگ بزنم
غرورم از سلامتی اونا مهمتره

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی
مامان نیروانا مامان نیروانا ۵ سالگی
مامان ❤❤❤❤❤❤❤❤ مامان ❤❤❤❤❤❤❤❤ ۲ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی
مامان نیروانا مامان نیروانا ۵ سالگی