فرزند پروری فرزند کودک پوشک

تصویر
۱۵ پاسخ

نه والا جایی نمیریم

نه بابا جای نمیریم من میترسم با این شرایط جنگ

نه چون ما امسال سیزده بدر نداریم🙁

بلههههههه چه دعوایی ولی بامزه گفتی خندم گرفت🤣🤣
مردک همیشه زور میگه انقد حرصم گرفته به سرم زده رفتمم باهیچکدوم گرم نگیرم برن به درک همشون متنفرم واقعاااااا

اینجا بارونه خونه میمونیم

اره داره شروع میشه 😏

ما با کسی نمی‌ریم خودمونیم فقط

از اولم نداشتیم چون من اینجا غریبم
هرسال با مادرشوهریم🥸

ما هرسال سمت اوناییم
ولی الان امشب داره میگه جایی نمیریم ولی مطمئنم فردا صبح بلند میشه هیچ جایی نره حداقل خونه عموش میره🤕

امسال لج کرده هیجا نمیره مرغم نمیکیره ک خودمون کباب کنیم در هر حالت سوختم من از دست این شوهر😑

چون میدونیم دعوامیشه هیچ کدوم هیچی نگفتیم😂اون میگه چکارکنیم میگم نمیدونم باز برعکس من میگم چکارکنیم اون میگه نمیدونم فعلا همین جوری ادامه داره🤣

من دعوامو کردم باشوهرم خیلی خیلی بددددددد

ما ایشالا میریم باغ پدرم

نه خونه خودمون هستیم چون با هیچ کدوم خوب نیستیم،به خاطر همدیگه هیچ جا نمی‌تونیم بریم

هیچ سالی دعوا نکردیم😂

سوال های مرتبط

مامان نیروانا مامان نیروانا ۵ سالگی
مامان ❤❤❤❤❤❤❤❤ مامان ❤❤❤❤❤❤❤❤ ۲ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۲ سالگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی
مامان نیروانا مامان نیروانا ۵ سالگی