خانوما من تو واژنم تیر می‌کشه عادیه؟؟

۴ پاسخ

منم خیلی درد میگیره انگارکوفته هس 😂

سلام منم این درد رو داشتم یه دکتر. رفتم همش بهم مسکن میداد دکترم رو عوض کردم گفت بخاطر عفونته دارو داد بهتر شدک

مال منم امروز اینطوری شدم دراز میکشم بهتر میشم جرات ندارم پاشم

منم یکی دوروزه همینطوریم
میگن که طبیعیه خواهرجان
من از اول بارداری تا الان هربار یکسره یکجام درد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لوبیا کوچولو مامان لوبیا کوچولو ۹ ماهگی
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری