۱۲ پاسخ

دندوناشو باید مسواک بزنی .من آیروفیکس میدم

ایروفیکس

من الان یکساله فقط سیدرال دادم هیچ مارکی ندادم اصلا دندوناش زرد و لک نشدن احتمالا دلیل دیگ ای داره

من لیپوزوفر میدادی پریشب شوهرم رفته داروخونه نداشتن ب جاش ففول کیدز دادن بهش؛چطوره بنظرتون؟

لیپوزوفر ابی میدم سیاه نشده تاحالا

سیدرال میدم راضیم

فروزمال میدم

لیپوزوفر میدم

من ferosis میدم

دیگه بهترینش توبازار همینه
منم همینو میدم ب دخترم

سیدرال ک میگن بهترینه چجوری زرد شده؟ شیر شب هم میخوره؟

عزیزم منم سیدرال میدادم تا یماه پیش بعد دیدم دندوناش لک گرفته دیگه مجبور شدم لیپوزوفر آبی میدم

سوال های مرتبط