۱۰ پاسخ

امیدوارم اونی که پشت لانچره این پیام بهش برسه که قدر دان زحمتتیم🧡

شوهرم از جون مایه میزاره برا منو دخترم
فرستادم براش

۱۰تا فرستادم عزیزم

به حق حضرت زهرا خدا نگهدارشون باشه فرستادم :

خدا از هری درد وبلاس دور نگهشون داره زیر سایه امام زمان باشه همچنین همسرم

فرستادم .الهی حضرت زهرا نگهدارشون باشه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🤲

فاز اونی که خنده گذاشته چیه ؟!

الهم صل علی محمد و آل محمد 🙂

خدا حافظشون باشه

سوال های مرتبط