عزیزم راست گفته بنده خدا
حتی سلفری هم با اینکه میگن دقیقا ولی یک صدم درصد احتمال خطا گذاشتن براش
ولی اگه گفت پسره پس پسره چون پسر بهتر مشخص میشه
حرفش عزیزم منظورش اینکه توی این دنیا هیچ چیز صدرصد نیست کار خدا دیدی عوض شد خیلیا این اتفاق ها قدیم براشون افتاده برا شما پسره نگران نباش محض یه درصدی گفته
ما یه استاد داشتیم تو دانشگاه، میگفت تو علم پزشکی هیچ چی صد در صد نیست، راستم میگفت، بعدا که سر کار رفتیم دیدیم یهو یه چیزی میاد که کل کتابامونو میبره زیر سوال، سر همین دکترت اینجوری گفته عزیزم
ول کن حتما بنگ زده
صد در صد بودن فقط با تست سلفری مشخص میشه
سونوگرافی صد درصد دقیق نیست
عجب یعنی آدم میمونه به اینجور آدما چی بگه🤦🏻♀️😑
ب نظرم بخوای دقیق تر بفهمی باید سلفری بدی
درست میگه،یکی از اقواممون تا لحظه آخر گفتن دختره،تمام سیسمونی دخترانه گرفت،سونوی آخر گفتن بچه پسره،و پسر بدنیا اومد
راست میگه بنده خدا🤣 یکی از فامیلای ما بند ناف بچش پیچیده بود وسط پاش تا آخر گفتن پسره تو بیمارستان همه سوپرایز شدن
خو راس میگه بنده خدا
صددرصد فقط اون موقع مشخص میشه
همه جا 99درصد میگن یه درصدم برا خطا میزارن
🤣🤣🤣🤣🤣
راست گفته خو
ولی اکثرا وقتی میگن پسره همون میشه چون آلت تناسلی پسر بهتر معلومه
🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.