۶ پاسخ

عزیزم استرس نگیر شاید دیگه وقتش به دنیا بیاد اگه بیشتر شد برو بیمارستان سزارین شو

برو بیمارستان احتمالا زایمانت داره شروع میشه

برو بیمارستان خب منتظر چی هستی

برو بیمارستان تا طبیعی نیومده😂🤦‍♀️

اگه میخای طبیعی زایمان کنی
که نه خطرناک نیست وقتته دیگه
برو بیمارستان

سزارینی؟

سوال های مرتبط