۹ پاسخ

تو بلوار نماز صدا اومده

فرودگاه ظاهرا و مسجد ائمه تو سجاد

چه بد بود

من طبرسیم فقط صدای پدافند شنیدم

میگفتن مشهد ارومه ینی اونجارو هم میزنه؟

حمله پهبادی بوده یا جنگنده ها اومدن؟

بله دوتاپادگان وفرودگان روزدن

اره معلوم نیس
کجا رو زدن

طبرسی هستیم میشمویم فرودگاه رو زدن

سوال های مرتبط

مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 ۵ سالگی
اینم تم تولدیی قلب خونه
🦋🤍
# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک # فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک# فرزند پروری #بارداری #پوشک #کودک
مامان روژان. مامان روژان. ۵ سالگی