۱۲ پاسخ

من میگم اینوریا سیاستشون غلط بود ملت رو دشمن کردن اقتصادو نابود کردن نیابتی و غزه و لبنان اولویت داشت. شهرهای موشکی زیر زمین ساختن ولی یه ایستگاه مترو روی زمین نساختن. با دنیا دشمنی کردن ۲۰ساله عمرمون پای تحریم و مذاکره گذشته. اینا اینکارو کردن که اونوریا بهانه دستشون اومد. یکی ازونور دنیا ادعای وطن دوستی کرد. یه سگ زردم به بهانه مردم حمله کرد تا اهداف خودشو پیش ببره.
اینوریا باید دلسوز میبودن تا بهانه دست اونا نیاد. اونا دشمنن گله ای نیست ازشون
کشورهای کوچیک همیشه بازیچه دست قدرتها میشه. همین دورو برمونو ببین. عراق و افغانستان و سوریه که بی صاحاب بودن. دولت و ملت متحد نبودن شدن بازیچه و مردمش نابود شدن
ازونور عربستان و امارات و ترکیه که شاید موقعیتهاشون خیلی استراتژیک تر از گروه قبلی بودن ولی با سیاست خارجی درست با دلسوزی برای رفاه ملت وضعشون جوری با ما فرق داره که ۵۰سال دیگه هم به رفاه اونا نمیرسیم. حکایت ما حکایت گله ای شده که چوپونش عمدا میذاره گرگ بزنه نیمه جون کنه تا بهانه دستش بیاد و بساط کباب شبش فراهم باشه

فقط میتونم بگمممممم خدااا لعنتشوووون کنه به زمین گرم بخورن ک مردمو به این روز انداختن
خدا لعنت کنه مسئولای بیشرف و بی کفایت و که برای ۷ نسل خودشون ذخیره کردن اما مردم عادی زیر فشااار زندگی دارن جووون میکنن و جووون میدن

اجازه بده ببوسمت .
فی الواقع نه این وری نه اون وری ....
و هزار بار لعنت به اون بی شرفا که اون ور دنیا نشستن و ادعای دلسوزی میکنن و از ترس جونشون حتی تا ترکیه نمیان که نکنه یه وقت بگیرنشون. اون وقت همونا اون بدبختی که پشت لانچر نشسته رو فحش میده یه عده احمقم طرفدار اونان.

👍♥️
تو جنگ ک موشک از اسمون میومد من طرفدار کشورم بود طرفدار ایرانم بودم
و چون طرفدار ترام... و پهل.... نبودم و چ القابی ک بهم ندادن 😢🤣 الانم یادم میفته فقط میخندم 🫠 من والا نمیتونم خوشحالی کنم تو این شرایط و طرفدار اونا بشم 🤷🏻‍♀️ 🥴
همه همه چیزو میبینن کسی نمیتونه تو این شرایط منکر این بدبختیا بشه
اونوریا گورشون گم کنن برن چون قشنگ ۵۰ درصد اونا و ۵۰ درصدم اینا عامل بدبختی ماهستن

اخ اخ اخ اخ . از این روزگار .... ادم نمیدونه چی بگه . من میگم دوطرف فقط به فکر اهداف خودش هستن. ما مردم هم شدیم گوشت قربونی این وسط....
از اول نه طرفدار اینا بودم با این سیاست های مسخره شون .
نه طرفدار اون طرفیای مرفه و بی درد بودم ....
فقط گفتم خدایا خودت مردمم رو نجات بده...

عزیزم کی شما رو سپر انسانی کرده شما تو خونت نشستی اگرم بمب و موشک خورده تو سر مردم بخاطر اون امریکاعه من اصلا بی کفایتی مسئولین رو توجیح نمیکنم انشالله خدا لعنتشون کنه که تلاشی برای ما نمیکنن اما نیروی نظامی کشور همه کار برای ما کرد خودشون همه شهید شدن که ما در آرامش باشیم کاش اینا رو ببینیم

عزیزم مگه شما فکر میکنید بقیه ی مردم مشکلات شما رو ندارن؟الان هشتاد درصد جامعه هممون مثل همیم حداقل میتونم بگم طرفدارای ایران اکثرا مثل شما مشکلات شدید اقتصادی دارن،باور کن هیچکس از شرایط راضی نیست هرکسم می‌ره تو خیابون جیره خور یا ...نیست به کشور ما حمله شده بزرگترین فرماندهای نظامی رو زدن کلی کودک بی گناه کشته شده به امید اینکه بعدش بریزند داخل و شورش کنن مردم فقط اومدن تو خیابون برای دفاع از ایران این هیچ ربطی به بی کفایتی مسئولین نداره

کاملا موافقم
هردو طرف در توهم قدرت باهم لجبازی می کنن و دودش فقط و فقط تو چشم مردم ایران می ره. خنده دار اینکه هر دو طرفم به زبون می گن مردم براشون مهمه ولی دارن مردم رو آشکارا قربانی می کنن

گلی الان تنها راه آرامش بحث نکردنه بحث که میکنی سردرد و اعصاب خوردی نصیبت میشه بیخیالی طی کن
اونیکه فهمید فهمید اونی هم که نفهمید نفعش تو نفهمیدنه

هر چیزی بهایی داره ..

انوقت مردم ساده ما ک از اینا دفاع میکنن ، هیچ کس دلش ب حال ما نسوخته هر دو طرف سنگ خودشون ب سینه میزنن ،جون ما براشون پشیزی اهمیت نداره ، خانواده های خودشون تو رفاه کامل ولی فشار اقتصادیش برای ماست

منم همینطور عزیزم از دو طرف فحش میخورم 😅

سوال های مرتبط