۸ پاسخ

وای همسر من یکی دوروز بمونه خونه منو روانی میکنه حوصلش سر میره سرکار نره بیقرار میشه فقط غر میزنه گیر‌میده به بچه به من

منم خیلی دلم از این اوضاع گرفته واقعا قدر خیلی چیزا را ندونستیم

برعکس منی امروز شوهرم بعدازیک هفته رفت سرکارومن غم عالم تودلم نشسته وقتی کنارمه ازهیچی نمی ترسم این مردقوت قلبمه

ولی من دوست دارم خونه باشه هم نگرانش نمیشم هم حوصلم سرنمیره

فیلم وسریال خارجی دانلود کنین ببینین من عاشق اینم شوهرم تعطیل باشه ازصب تانصف شب فیلم میبینیم خیلی حال میده

اخ میفهممت
اون نیاز به تنهایی رو عمیقا درک میکنم

منم همینه شرایطم ولی بیشتر ترسم از بیکاری هست دیگه واسه ماه بعد قسطا و اجاره خونه رو از کجا بیاریم بدیم با یه بچه آواره خونه بابام شدیم,خدایاااا خودت کمک کن

حالا حساب کن من یک ماهه آواره م خونه خودم نیستم جیگرم خونه امروز آرزو مرگ کردم

سوال های مرتبط