نه اصلاااااااا کاش همچین قراردادی بود
آدم ی غلطتو دوبارتکرارمیکنه
بنظرشماااااااا
چو دانی پرسی سوالت خطالست🤣🤣🤣🤣🤣
فکر نکنم
نمیدونم
خیلی دوستش دارمااا ولی بدرد هم نمیخوریم
دوتا آدم متفاوتیم
بله عزیزم،ایندفعه بدون تردید و با خیال راحت
نه به هـيچ عنوان
خريت محض
ازدواج اغاز رنج بشر
فقط از خدا زندگي دوباره ميخوام
نه مگه مغز خر خوردم
صد سال سیاه
نه اصلا
البته اگر پسرم باشه به خاطر پسرم بله متاسفانه
دوتا ادمیم با اخلاقای متفاوت
بله شوهرم تنها شانس من تو زندگیم بود 🩷
ن تمدید نمیکردم.اگ برگردم عقب با رفتارای که همون روزای اول از خانوادش میدیدم کلا کنسل میکردم.خریت بود فکرمیکنم میتونمبا خوبی کردن زیادم کاری کنم قدرمو بدونن.ولی متاسفانه ادمنمک نشناس همیشه نمک نشناسه
هرگززززززززززززززززززززززززززززززززززز
نه اصلا🤕🤕🤕🤕
بله حتما با کمال میل ،هزززززاران بار ❤️
اگه خونه ی مستقل برام میگرفت اره
بله شوهرم مرد خوبیه
کاشکی اینجوری بود قطعا و قطعا تکرار نمیکردم .
بله صد درصد عیچکی مثل همسرم منو درک نمیکنه و هم همسر خوبیه هم پدر خوبی برای دخترمون
با تمام وجود تمدید میکردم چون جونم بستس ب جونش
کااااش بود .....
نه اصلا
صدالبته
ن ب هیچ عنوان😭😭😭ای کاش میشد برگشت ب ۹سال قبل
صددرصد تمدید میکردم با جون دل 😍💚
نه بچمخیلی اذیت میکنه بچمم میزارم روش میدم بخودش
آره
صدبارم بخاد بازم تمدید میکنم
یسسسسس🫣😁
هزار بارم برگردم عقب بازم تمدیدش میکنم🥺
بله صد در صد
اره تمدید میکردم با اینکه خودم عاشق شوهرم نیستم
ولی شوهرم خیلی دوستم داره صبح تا شب قربون صدقم میره از نظر مالی هم خوبه
ن
خیلی دلم میخواد بگم تمدید نمیکردم ولی خیلی بهش وابسته ام و متاسفانه تمدید میکردم
بااین شرایط همسرم نه
نه وای میستادم مجرد
نه بابا
بخاطر پسرم اره وگنه ن
ی ادم عاقل از ی سوراخ یه بار گزیده میشه
صد درصد تمدید میکردم
همه مثل همن ،،آره تمدید میشد😁
اره تمدید میکردم ولی اگه همچین چیزی بود خیلی خوب میشد وایه اونایی که واقعا نمیتونن زندگی کنن و اذیت میشن
نه حقیقتا
به هیچ عنوان❤️🩹
باهمه نقص وچاله چوله هایی ک داریم بله چون خودم خواستمش
نه عزیزم😂
فک کنم آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.