سرکه نجوشون عزیزم همینطوری بریز بعدم یک شب تاصبح بذارکنارتاگازش بیادبیرون بعددرش کیپ کن ببندهوانره توش خیار هویج سیر گشنیز جعفری ساقه وبرگ کرفسم خوردکن بریزتوش
سرکه رو اصلا نجوشون. همه ی موادتو باهم قاطی کن تو یه ظرف بزرگ. بعد لایه لایه بریز تو دبه و رو هر لایه ب مقدار مناسب نمک و سبزی معطر بریز. اخرسر هم سرکه رو بریز توش تا سرش پر بشه. درشو ببند بزار یخچال. عالی میشه
کاش پوست بادمجون هارو میکندی چون رنگ پس میده و بد رنگ میشه
اول همه موادتو با چاقو خورد کن.....ب شکل های متوسط ن ریز ن درشت......بعد تو دبه ای بریز....تو یک ظرف جدا ۴لیوان آب ۲لیوان سرکه....بریز و نمک بریز و بریز تو مواد ترشیت...
همه سرکه رو نریز...اینجوری بد مزه میشه و زود فاسد میشع لع میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.