سلام مامانا نینیم صورتش جوش زده عادیه؟

۳ پاسخ

پماد آ+د هم برای گرمی صورت نی نی هم خوبه

اگه دست میکشی خشکم هست مرطوب کننده صورت فیروز بگیر سریع خوب میشه

جوش نیست گرمی اس گلم

سوال های مرتبط

مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی
مامان مامان ثنا پناه مامان مامان ثنا پناه ۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی