میشه بیاین یه لحظه
#شیرخشک #فرزند

تصویر
۸ پاسخ

بیچاره مامانت

بزار خودش تصمیم بگیره

ببین انقد طرف مادرتو میگیری دمت گرم ولی مطمعنی فردا چیزی شد مادرت طرف داداشتو نمیگیره نمیره سمتشون ؟؟صد درصد ک میره بس خودتو خراب نکن تا الان تحمل کرده نتونسته درست کنه بد اینم همونه

یعنی داداشت بخاطر زنش مادرشو زد؟؟؟
بعد زنشم میزنه یا نه عنتر آقا

خدا واقعا كمكتون كنه
مرد نيستن نامردن

چقدر مظلوم 😔😔😔

دلم گرفت برا مامانت😞

عزیز اصفهانی نیستین؟

سوال های مرتبط