شاید داره دندون در میاره
پسر منم همینطوریه میگن شروع سفت شدن لثه اینجوری میشن
بچه من هم میریزه طبیعی.
بچه از دو ماه و نیم به بعد تازه بزاقش شروع به ترشح میکنه به خاطر اینه، من فکر میکردم داره دندون در میاره از دکتر پرسیدم گفت عادیه خیلی از بچه ها اینطور میشن
دختر منم اونجوره میگن که سردیش کرده .بهش نبات میدم .
شیر خشک میخوره ؟
پسر من رفلاکس داره اینطوری بود خیلی میریخت دارو میخوره بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.