۴ پاسخ

من بچه بودم تا سه سالگی از سایه میترسیدم 😂مامانم میگه شب که میشد تا سایه میدیدی همش جیغ میکشیدی.جرئت ندارم با مهرسام انجام بدم😂😂

پسر منم خیلی دوس داره هرشب بازی میکنیم👌

من حواسم نبود دیدم پسرم داره به سقف نگاه میکنه میترسه
برا ما برعکسه خیلیی ترسید تار موهام افتاده بود رو سقف

آره ماهم کار هرشب مونه قبل خواب،، ذوق میزنه میخنده

سوال های مرتبط