مامانا از این سه چرخه ها گرفتین چند بود؟

تصویر
۴ پاسخ

من ۱۰ سال پیش گرفتم ۱۸۰😂😂😂

۲۸۰۰ امروز ۳یمت کردم

ب نظرم ماشین بخری بیشتر کاربردیه قیمتاشونم یکیه من خریدم ۱۶۵۰

سه چرخه دوران بچگیم چقدر دوسش داشتم از بس سوارش شدم یاد ندارم دوچرخه سوار شم😁

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی
مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی