۹ پاسخ

منم اسپره‌ جلا دهنده گرفتم خیلی هم خوب شد

گلم با چی رنگ‌زدی؟؟منم همین شکل دارم ورنگش شبیه بالایی هست دوست دارم رنگش‌شبیه ب پایینی بشه

خیلی خوب شد با چی انجام دادی عزیزم؟

شاپان زدی ؟
خوشگل شد

عالی شده😍🌹

با چی رنگشون کردی؟ بو نمیگیرن

قشنگ تر شد بنظرم

اره خیلی قشنگ شده آفرین بهت گل

چ خوب شد

سوال های مرتبط

مامان پناه من🩷🧸🎀 مامان پناه من🩷🧸🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شیرین و کنجد مامان شیرین و کنجد ۱ ماهگی
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد