منم اسپره جلا دهنده گرفتم خیلی هم خوب شد
گلم با چی رنگزدی؟؟منم همین شکل دارم ورنگش شبیه بالایی هست دوست دارم رنگششبیه ب پایینی بشه
خیلی خوب شد با چی انجام دادی عزیزم؟
شاپان زدی ؟
خوشگل شد
عالی شده😍🌹
با چی رنگشون کردی؟ بو نمیگیرن
قشنگ تر شد بنظرم
اره خیلی قشنگ شده آفرین بهت گل
چ خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.