همه میگن دختره یکی یه درصدم احتمال پسر نداد😂؟

تصویر
۱۱ پاسخ

واسه پسر بودن زیادی گوگولیه😂

سلام عزیزم باردار شدی

بنظرم پسره

آخی نی نی دار شدی مبارکه انشالله هرچی هست سالم باشه 😍😘

من حس میکنم پسره😍

از خودت بگو چاق شدی یا لاغر میل غذایت چطوری

نمیدونم چرا دیدمش حس میکنم خیلی وروجکه😂 از اون شلوغ کاراس🤣

فکر کنم دختر چون خیلی گردولیع انگار🥰

دختر خوبه🥲

نظر مردم فقط حدسه گلم
الان سنوگرافیا هم احتمال میدن چ برسه این مردم

دکترت چی گفته اون مهمه

سوال های مرتبط

مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 روزهای ابتدایی تولد