۳ پاسخ

من ابپز کردم برای دفعه اول
از صافی رد کردم با اب خودش قاطی کردک

من آبپز میکنم با فرنی قاطی میکنم ی ذره آب سیب هم اضافه میکنم

بخار پز کن باشیر خشک میکس کن بده بخوره

سوال های مرتبط