میشه لطفا بگید پوره سیبو چطوری درست کنم

۷ پاسخ

بنظرم هر میوه یا هر چیزی رو بخار پز کنی بهتره تا اب پز یا داخل شیشه با اب کم بندازی و درشو کیپ کنی بزاری تو اب بجوشه مثل کمپوت خواصش بیشتر میمونه

آب بریز داخل دیگ روش هم آبکش بزار سیب رو پوست و ریز کن بزار تو آبکش در دیگ رو بزار ک بخارپز شه
بعد کاملا له کن میتونی کره پاستوریزه هم کمی بریزی قاطی کنی ی کمی ک از دما افتاد شیر مادر یا شیر خشک بهش اضافه کن ک رقیق شه
یکی ۲ روز اینجوری بده روز بعدش می تونی آرد برنجو با کمی آب بزاری کامل بپزه از صافی رد کن و بعد با ترکیب سیب قاطیش کنی تنوع بده

ما به کانال داخل روبیکا و اینستاگرام داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

میتونی یجوردیگه هم سیب پوست بگیری باکمی اب بزاری بپزه بعدس کمی رقیق شد بزاراب داشته باشه یکم سیب له کن توش کمی ارد برنج بریز له کن خوبه پسر من که دوست داشت

میشه از الان شروع کرد؟

سیب و پوست بکن و بذار رو صافی چایی بذارش رو کتری در کتی بذار
بذار رو حالا جوش بیست دقیقه بخار پز بشه بعد له کن سرذ ک شذ یا شیرخشک یا شیز مادر رقیقش کن و بهش یده

اب پز کن و بعد له کن

سوال های مرتبط

مامان مامان سه فندق مامان مامان سه فندق ۹ ماهگی
مامان محمد مهدی💙 مامان محمد مهدی💙 ۵ ماهگی