۱ پاسخ

سیب رو پوست بکن بذار بخار پز بشه بعد لهش کن بده بخوره ولی من بخار پزکردم دوست نداشت همینطوری رنده کروم دادم خورد

سوال های مرتبط

مامان مامان سه فندق مامان مامان سه فندق ۹ ماهگی
مامان دختر نازم🩷 مامان دختر نازم🩷 ۱۱ ماهگی
مامان مبین و یاسین مامان مبین و یاسین ۶ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی