پوره سیب چطوری درست کنم از اولش بگید مرسی

۲ پاسخ

1 . سیب رو بخار پز کن . بعد بهش آب اضافه کن با گوشت کوب ساده یا برقی لهش کن بده بخوره . یا خود سیب بخار پز شده رو بزار تو مزه خوری همون میوه خوری بده دستش بخوره یا با دستت داشته باش بخوره .
۲.سیب رو با آب و آرد بپز بعد لهش کن بده بخوره .

سیب و بپز بعدش خوب لهش کن با فرنی برنج یا شیر قاطی کن بده .....یا میتونی رنده ریز بزنی

سوال های مرتبط

مامان مامان سه فندق مامان مامان سه فندق ۹ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان بارمان ❤️ مامان بارمان ❤️ ۸ ماهگی