این کانال تو روبیکا حیلی خوبه برای شروع کمکی و کلا غذای بچه ها هم ایده خیلی متنوع میزاره هم بخوای برنامه غذایی میده هر موقع سوالی داشتم جوابمو داده
@komaki_koudake_man
سیب زمینی رو آبپز کن. بعدش له ش کن. وقتی سرد شدبا کمی کره قاطی کن. بده نوش جان کنه.
من سیب زمینی رو آب پز میکنم له میکنم بهش کره اضافه میکنم ی دست ک شد یذره بهش شیر خشک اضافه میکنم تا رقیق بشه یکمی
سیبزمینی رو آب پز کن بعد له کن بهش شیرخشک اضافه کن در حد ۳۰cc
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.