پوره سيب زمینی چطوری باید درست کنم

۴ پاسخ

این کانال تو روبیکا حیلی خوبه برای شروع کمکی و کلا غذای بچه ها هم ایده خیلی متنوع میزاره هم بخوای برنامه غذایی میده هر موقع سوالی داشتم جوابمو داده
@komaki_koudake_man

تصویر

سیب زمینی رو آبپز کن. بعدش له ش کن. وقتی سرد شدبا کمی کره قاطی کن. بده نوش جان کنه.

من سیب زمینی رو آب پز میکنم له میکنم بهش کره اضافه میکنم ی دست ک شد یذره بهش شیر خشک اضافه میکنم تا رقیق بشه یکمی

سیبزمینی رو آب پز کن بعد له کن بهش شیرخشک اضافه کن در حد ۳۰cc

سوال های مرتبط

مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان بارمان ❤️ مامان بارمان ❤️ ۸ ماهگی