۱ پاسخ

آرد برنج و‌آب مثل فرنی درست کنیدسیب رمینی آب پز کنید باهم میکس کنید پوره میشه من کمی شیر هم میریزم
و تقریبا پوره ی اکثرمیوه هایی ک‌مجازن اینطوری درست میکنم
خیلی غلیظ نشه

سوال های مرتبط

مامان بارمان ❤️ مامان بارمان ❤️ ۸ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی