مامانا پوره سيب زميني چطوري درست ميشه؟

۶ پاسخ

سیب زمینی ابپز کن بعد له کن میشه پوره سیب زمینی😐😐

من بعد پخت بهش کره و شیرخشک اضاف میکنم دخترم دوست داشت

اسهال نمیشه

من با کره و شیر میپزم خیلی خوشمزه و خوش طعم میشه
اول سیب زمینیو میزارم اب پز شه با پوست
بعد پوست میگیرم
بهش کره میزنم و شیر میزارم یه پنج دقیفه رو شعله گاز دوباره یه قل بخوره چون شیر باید گرم شه تو غذای نوزاد

کره هم بزن

سیب زمینی آب‌پز کن بهش کره بزن یکم با آبی که مخته شل کن

سوال های مرتبط

مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان بارمان ❤️ مامان بارمان ❤️ ۸ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی