مامانا پوره سیب زمینی چطوری بپزم

۳ پاسخ

رفلاکس داره کره نمیشه
میشه بااب قاطی کنم

سیب زمینی کوچیک خورد کن چند دقیفه بزار تو آب سرد بعد یا تو یه ظرف با ی لیوان اب بزاره آب پزشه یا تو ی ظرف اب بریز یه سبدی بزار روش بخارپز شه وقتی کامل پخت و له شد با ی کم کره و شیر میکسش کن

سیب زمینی آبپز کن بعد با یکم کره له کن

سوال های مرتبط

مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی
مامان Aydin👼🏻🩵 مامان Aydin👼🏻🩵 ۱ سالگی
مامان بارمان ❤️ مامان بارمان ❤️ ۸ ماهگی