رفلاکس داره کره نمیشه
میشه بااب قاطی کنم
سیب زمینی کوچیک خورد کن چند دقیفه بزار تو آب سرد بعد یا تو یه ظرف با ی لیوان اب بزاره آب پزشه یا تو ی ظرف اب بریز یه سبدی بزار روش بخارپز شه وقتی کامل پخت و له شد با ی کم کره و شیر میکسش کن
سیب زمینی آبپز کن بعد با یکم کره له کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.