۳ پاسخ

ابپز کن یکمم کره بزن

بزار بپزه بعد لحهش کن کره بزن شل شه اگه شیرخشک هم داری بنداز توش

بخارپز کن له کن

سوال های مرتبط

مامان بارمان ❤️ مامان بارمان ❤️ ۸ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی