خانومیا پوره سیب درختی رو چطوری درست کنم؟

۲ پاسخ

بخارپز یا آب پز بعد قشنگ پوره شه.من هنوز کره ندادم.با شیر خشک و آب یکم بافتشو لطیف میکنم ک بتونه بخوره.چون خشکه بافتش

من پوست میکنم خورد میکنم با آب میزارم بپزه بد با همون آب با قاشق ی گوشکوب برقی پوره میکنم

سوال های مرتبط